• (iOS) Flippy Knife cheats glitch vzdržljivost

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Flippy Knife ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Flippy Knife IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheats glitch vzdržljivost ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Flippy Knife 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Zabavno, vendar se oglasi prikazujejo prepogosto. Vzbuja željo, da bi veliko hitreje prenehali igrati.

    Preveč oglasov je zabavno za 3 dni, potem sem postal dolgčas. Oglasi so kot munigun in jaz sem slab fant. Vedno me zadene oglas, vendar je ta igra na splošno v redu

    To bi že ocenil s 4 zvezdicami, če ne bi bilo oglasov in napake pri nalaganju zaslona, tako da je to na dve. Na telefonu sem že imel nameščen AdBlocker, tako da nisem mogel razumeti, kako slabi so bili oglasi v tej igri. Ampak, po pravici povedano, še vedno ni sprejemljivo, glede na informacije, ki sem jih dobil iz drugih ocen o tej mobilni igri. Imel sem tudi težavo z zaslonom za nalaganje dnevne nagrade, kjer je zavrnil nalaganje igre. Piše samo "ODKLEPLI STE 100 KOVANCI" in ostane tam.

    Odlična zabava in številne posodobitve so poskrbele, da je bilo zabavno, oglasi so edina pomanjkljivost in zdaj je naročniški oglas za igro preveč moteč.

    Dovolj zabavna igra. Cilj je precej nejasen. Nekaj preveč oglasov. Oglasi se pojavljajo brez opozorila, zato se pojavljajo tudi ponudbe za odklepanje na podlagi oglasov med igro.

    Odličen ubijalec časa, ki se ga je zelo enostavno naučiti. Uporabljam ga, ko mi je dolgčas, in pustim, da ga igrajo mlajši bratje in sestre, ko nimajo kaj početi. Ima tudi veliko različnih načinov in veliko izbiro rezil.

    igra je zelo dobra

    Lepa igra !

    Ne deluje

    To je bilo včasih dobro, ko ni bilo toliko oglasov, zdaj ne vem, kaj naj rečem o tem, mislim, da je še vedno zabavno, vendar je naključno prejemanje oglasa tako frustrirajoče

    Voden ogled in igra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :