• (Android/iOS) Doodle Jump hakirati ključeve

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Doodle Jump ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Doodle Jump IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hakirati ključeve ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Doodle Jump 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Baš dobra igra

    Obožavam ovu igru, to je laka, ali zarazna igra

    Ima previše oglasa koje treba popraviti

    Sviđa mi se,ali u posljednje vrijeme baš ne igran,pa mi se čini dosadna

    Doodle Jump - Početna stranica | Facebook

    Zatvaranje oglasa je poput filma nemoguća misija, čini se da nije važno ako pritisnete "x" jer će vas i dalje dovesti na stranicu Play trgovine te aplikacije

    probajte i Mega jump, drugačiji grafičkistil,

    Nevjerojatna i zabavna igra, ali ima puno dodataka

    Stvarno je zabavno, ali šteta je što ne mogu kupiti nikakve propusnice ili nešto slično.-.

    Kontrole su po mom mišljenju bile užasne, grafika je bila u redu, a igra nije bila baš dobra

    Plaćena je za ovu igru prije nekoliko godina i programer je od tada uveo oglase i želi više novca da ih ukloni. Nije u redu.

    Postoji bug koji me, kada počnem igrati, vraća na ekran izbornika, ali lik ostaje tamo gdje sam ga ostavio kada sam napravio prvi skok.

    Ovo je najbolja igrica!preporučam je svimaaa ;)

    Dobra je igra ali mogli su i bolje

    U početku je zabavno, ali postaje dosadno. Deinstalirao sam ga. Moglo bi koristiti ažuriranje ili neku drugu radnju.

    Ice Scream 3: Horror Neighborhood आर्केड गेम skfp

    Najbolje igre na App Storeu - Actualidad iPhone

    Igre - Page 32 of 37 - Balkan Android

    Sjajna igra. Dobar rasipnik vremena. Lovevit!

    Doodle Jump Arkade mqda

    dobra igra dajem 5 zvijezdica

    Previše reklama :(

    Treba dodati kontrole gumba..

    Prvi put kad bih poželio da mogu ocijeniti niže od jedne zvjezdice, doslovno je do vrha ispunjeno oglasima

    Daje mi oglas nakon svake utakmice.

    Volio bih više igrati igru.Ali mislim da je malo smiješno da sinkronizacija vašeg google računa ne čini ništa za igru. Upravo sam dobio novi telefon i izgubio sav svoj napredak. Budući da se ništa ne prenosi.

    Pobijedite najbolje rezultate svojih prijatelja i postanite novi Doodle Jump King! ZNAČAJKE - Svijet pećinskih ljudi s T-rexom, triceratopsom, kamenjem koje

    Trebali biste dodati ručnu kontrolu s gumbima.

    Neće se otvoriti na mom računalu. Igrao sam igru prije i svidjela mi se pa sam je htio staviti ovdje, ali se ne otvara. ne znam zašto.Piše da doodle jump stalno prestaje.

    Doodle Jump Аркады tmrz

    Igra je zabavna i dobra. Samo bih volio da postoji mogućnost korištenja gumba umjesto nagiba. Razumijem da oglasi moraju biti tu da podrže razvojne programere, ali postoji doslovno jedan oglas nakon svake proklete smrti i to je frustrirajuće.

    Doodle Jump アーケード hhdg

    Doodle Jump Παιχνίδια arcade ytlq

    Volim ovu igru. Međutim, kada je otvorim da igram kad god postignem rezultat oko 6000, aplikacija se počinje smrzavati i u roku od nekoliko sekundi pada. Ne događa se svaki put, ali dovoljno često da je jako neugodno. Ovo je jedina aplikacija koja uzrokuje ovaj problem na mom telefonu.

    Ima reklame koje se ne mogu preskočiti nakon potrebnog vremena

    prilično brzo dosadi

    Smeće je jer u početku ima mnogo likova, a ja želim samo jednog jer se zbunim pa stavite jedan lik I O, BOŽE UKLONITE PROKLETE OGLASE!!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :