• (Android/iOS) Brutal Age: Horde Invasion koder glitch mønter

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brutal Age: Horde Invasion IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder glitch mønter ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Brutal Age: Horde Invasion 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jeg ville give dette spil 5 stjerner, men deres kundeservice stinker. Spildesignet og spillet er fint, men under vedligeholdelse forsvandt min 4. by, som jeg lige har bygget. Nu skal jeg spilde 2 dage på at bygge det tilbage, hvilket også tager 1 af mine opgaver fra marts væk i 2 dage og optimerer nogle af mine tropper. Derudover bliver jeg smidt ud af spillet hvert 5. minut. Jeg afleverede 2 klagebilletter, hver gang de venter et stykke tid med at skrive tilbage, så fortæl mig undskyld, at vi ikke har hørt fra dig på det seneste, så vi lukker billetten.

    Et gravespil om penge. Alle de seneste opdateringer introducerer yderligere elementer, som kræver mange penge at blive brugt.

    Jeg har spillet i over et år nu. Spillet startede sjovt og udfordrende. Ja, der var P2P-spillere dengang, men det gjorde ikke den store forskel. Nu er spillet alene for spillere med store bankkonti. Udviklere er blevet grådige og bekymrer sig kun om penge. De vil ikke engang hjælpe en spiller, der ikke bruger meget. Hvert arrangement er pengeafhængigt. Dette spil er blevet skrald nu. Udviklere burde skamme sig over at dræbe dette spil for hundredvis af mennesker.

    Jeg elsker strategien og begivenhederne i spillet, men jeg har haft adskillige problemer med at få hjælp fra kundesupport om problemer som ikke at modtage belønninger, problemer med andre spillere osv. Den seneste opdatering inkluderede daglige quests til brug af konstruktionshastigheder og klandonation, men hverken blev krediteret på nogen af mine konti. Meget irriterende at miste 100 ædelstene for dårlig spiludvikling..

    Spillet startede OK, indtil den mest magtfulde klan på serveren besluttede, at de ville luge de afslappede spillere ud. Spilmekanikken skal opdateres for at forhindre dette.

    Brugte til at elske dette spil. Men det henvender sig 100 % til betalere. Hvis du har tonsvis af penge at spilde, vil du elske det. Hvis du ikke betaler, kan du muligvis klare dig godt afhængigt af styrken af din klan. Hvilket også afhænger af klanens "betalere". Men alt i alt bliver man i sidste ende foder for de spillere, der betaler. Hvis det ikke var for det faktum, at du skal betale for at vinde, ville jeg give dette 5 stjerner. Jeg ville endda være villig til at betale en første $5 for at spille uden pay-to-play.

    Spillet er meget godt, men betalingen er fuld af fælde. Når du først logger ind og får en kampagne prompt ud, er prisen normalt ret fair, men efter du har tappet ind i et enkelt tryk for at betale, ændrede prisen sig ubemærket, naturligvis en gennemsnitlig stigning på 15%-25%. Så vær meget forsigtig, spillet kan snyde dine penge uden varsel. Jeg har et screenshot af det (betalingen markeret ingen skat, så prøv ikke at forklare med skat)

    fantastisk spil, men det tager for lang tid at opgradere til at være mere kraftfuldt

    min karakter er på realm 294/ FOD er navnet på den. Fik ny telefon og nu er mit originale spil ikke engang tilgængeligt arbejder højborg til niveau 26.. Jeg spiller muligvis ikke, fordi jeg ikke vil starte på niveau 1!!!! Miste alle de penge, jeg har brugt siden starten, jeg har haft uger, hvor jeg brugte over $200,00 dollars.

    det er et godt spil, jeg kan bare ikke lide, hvor mange ressourcer det kræver at helbrede dine tropper

    Jeg kunne godt lide så meget, men der kræves små opdateringer i spillet, så vil det være uovertruffent 1.skift spillets tone, når det indlæses, når jeg prøver at åbne spillet, at den musik, der kommer, er noget, der ikke er godt. vælg en god musik i spillet. 2. Den tid, det tager at opdatere alt i spillet, er noget dagligt, jeg åbner spillet, og jeg bliver bare 2 minutter i spillet og lukker det, fordi hver gang det beder om at opdatere alt, og når jeg starter, tager det timer at fuldføre det. 3.for alt det bruger kun træ...!!!!!

    Det er et vanedannende spil.. Men det er trist, at vi i enhver speciel begivenhed, som kæledyrsbegivenheder eller dekorationsbegivenheder, skal købe noget .. Jeg ville ønske, at de bare ville slippe noget. og lad os ikke købe varer for at få noget særligt. Lad os hellere gøre noget udfordrende. Deres er fattige mennesker, der leger, så godt du ved. Kun rige børn får mulighed for at få specielle ting. Ligesom forpostdekoration, specielle kæledyr osv. osv... Det er så uretfærdigt .. Tænk venligst på dette. #brutalagere. Og gør noget ved bindingsprocessen.. Så når vi køber en ny telefon, kan vi også spille fra den samme konto i den nye telefon..

    Spillet bliver ved med at gå ned!!! Spillet bryder stadig ned efter 200+ dage

    Det ville få 4 stjerner hvis ikke min klan blev stjålet samme nat som jeg lavede den. # fun Hal ege jeg har fået nogle bivirkninger efter en hjerneblødning

    Brutal Age: Horde Invasion حکمت عملی iulr

    Spillet er lidt sjovt og kører problemfrit, men det kan betale sig at vinde uden tvivl om det. Hvis nogen bruger skøre mængder af penge, vil du ALDRIG have en chance for at besejre dem. På min server ejer en af spillernes forældre en mine.... Det er også uretfærdigt, at de amerikanske betalte pakker koster mere end de kinesiske. Så det er tvivlsomt, at du nogensinde vil indhente de kinesiske spillere, selv HVIS du bruger penge. Hvis ikke for de venner, jeg har fået, ville jeg ikke engang gider at spille...

    dets fede spil, men skal opdateres ..synes for gammelt spil sammenlignet med new age-spil

    Jeg tror, at dette spil langsomt løser nogle af problemerne! Og. Kom og spil dette spil

    var meget god i starten. nu skal du betale for at tjene seje ting i stedet for at arbejde for dem på den hårde måde.

    Genialt spil på basisniveau, men alt for mange fordele for brugere, kan virkelig ikke konkurrere, medmindre du bruger en hel del.

    Forskellen mellem ftp og betalt er enorm. Skal dumpe så mange $ for enhver begivenhed. Bortset fra det super spil

    Godt spil og godt miljø. Jeg har fundet ud af, at de fleste mennesker er mere end glade for at hjælpe dig med at vokse og føle dig velkommen.

    Ok et par dage

    Brutal Age: Horde Invasion Стратегически tqh

     

    konstant internetforbindelse nødvendig. bruger for meget data, mens spillet er åbent

    Det kan nogle gange blive ret kedeligt, men bortset fra det nød jeg spillet grundigt.

    Det er fantastisk, men samlings- og angrebsstilen er ikke god. Gør disse stilarter som at gå fulde tropper

    Det er det samme spil siden 2 år, intet nyt om det. Virkelig kedeligt. Om at købe ædelstene er det ikke det værd, du køber

    Jeg er meget utilfreds med, hvordan spillet udviklede sig. Du får arrangementer, hvor du kun kan deltage ved at betale. En masse racistiske kineser, der får billigere priser, og udviklere, der kun bekymrer sig om pengene. Hver ny ting, der kommer, det er bare en anden måde at bruge penge på... Dette spil burde forbydes. !! grådige mennesker.

    Fantastisk spil, men tag din pung med! Hvis du vil komme videre, vil det være dyrt

    Hvis du kan lide at smide penge i et værdiløst kedeligt spil, er dette noget for dig. Hver dag eller næsten hver gang du logger ind i spillet, propper de betalingsmuren ned i halsen på dig for konstant at få dig til at købe deres B******t-aftaler, som de får til at virke som om du får en god handel. Der er meget mere strategiske spil med mere sjov, end dette spil nogensinde vil producere. De vil ikke refundere dig, selvom du ikke nyder spillet, og supporten er drevet af smartass-folk, der synes, de er søde. Jeg nægter at finansiere udviklere af spil, der ikke har respekt for dets spillerbase.

    Selvom spillet er sjovt i starten, bliver det hurtigt SPILD AF TID! du har en hånd fuld af spillere, der er spildesignere eller noget, der snyder og prøver at fremme forbrug, mens du opfører dig som venner og holdkammerater, og uanset hvor meget du bruger, vil du altid være lidt bagud! Så hvis du klager for at støtte, begynder de at rode med dit spil, alt fra at ændre din ressourceindkomst og holde partnere tilbage til at sparke dig ud af din klan og alt det der imellem!

    Spillet er fint indtil videre, MEN GRAFIKKEN ER JOKE!! Det er helt anderledes end annoncerne og endda billederne, de viser os. det er latterligt

    Brutal Age: Horde Invasion Strategie xfi

    Forbrug masser af data, mens du spiller. Så jeg er bare afinstalleret


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :