• (Android) Brawl Stars fuskkod öka mynt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskkod öka mynt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Spelet är okej. Mycket P2W. Det finns ingen rapportfunktion rapporterar lagspelare eller kastare. Känslor blir ganska irriterande efter ett tag.

    Det här spelet suger och suger inte och det är det bästa mobilspelet jag någonsin spelat. Varför jag inte gillar det så bra jag öppnade 3 mega lådor 5 stora lådor och 1 bråklåda och fick ingenting. Jag ska gå det tills jag får en legendarisk eftersom jag skulle be om en kromatisk eller en mytisk men fick ingen så en legendarisk skulle få mig att sätta den till 4 stjärnor och göra det till ett gratis och betala spel pls och göra chanserna högre eftersom det inte är det bästa i takt med bråkarna och jag älskar spelet jag startade sedan surge kom ut.

    Det här är ett riktigt roligt spel men jag tycker bara inte att det är så roligt längre eftersom jag har spelat det så länge.

    Ärligt talat gillade jag det här spelet förut men det har blivit värst på grund av lagspelare och Toxic-spelare

    TRÅKIG

    Det var bh

    Bra spel, skräpservrar

    Men var är uppdateringsknappen för den nya uppdateringen


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :